Přejít k hlavnímu obsahu webu
Přejít k obsahu postranního panelu

SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKA

školské poradenské zařízení SPC a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků

SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKA

Hlavní navigační menu

  • Školské poradenské zařízení & další vzdělávání pedagogů
    • Identifikační údaje
    • Nabídka DVPP
    • Nabídka speciálně pedagogického centra
    • Informace pro zájemce
    • Pracovníci SPC
    • Výroční zpráva
    • Zásady cookies (EU)
  • Archiv článků
  • Publikace ke stažení
  • Přes překážky (e-zin)
    • Speciální sporty
    • Osobnosti pedagogiky
    • Terapeutická pedagogika

Archiv

Navigace pro příspěvky

← Starší příspěvky

Proaktivní studium

Galerie

Publikováno 1. 11. 2021 | Autor: admin.

Galerie obsahuje pouze 1 obrázek.

Proaktivní přístup se zaměřuje na odstranění problémů dříve, než se mohou objevit. Už během studia by měl by mladý člověk proaktivní. Reaktivní přístup je založen na reakci na události poté, co k ní došlo.  Rozdíl mezi těmito dvěma přístupy je … Celý příspěvek →

Rubriky: Speciálně pedagogická témata

Biorytmy

Galerie

Publikováno 24. 4. 2021 | Autor: admin.

Galerie obsahuje pouze 1 obrázek.

Experiment označený jako Deep Time (Pohroužený čas) proběhl v jeskyni Lombrives v Ornolac-Ussat-les-Bains v jihozápadní Francii. Skupina 15 Francouzů (8 mužů a 7 žen) strávila v rámci experimentu 40 dní v jeskyni ve tmě a chladu (kolem 10° Celsia). Učastníci … Celý příspěvek →

Rubriky: Speciálně pedagogická témata

Pervazivní poruchy: autismus

Galerie

Publikováno 12. 2. 2021 | Autor: admin.

Autismus je vývojová porucha, která se projevuje abnormální sociální interakcí. Autisté se projevují opakujícími se vzorci chování a narušenými komunikačními schopnostmi. Děti úplňku je dokument režisérky Veroniky Stehlíkové zaměřený na nízkofunkční děti s autismem. Ty patří k nejnáročnějším a jsou … Celý příspěvek →

Rubriky: Speciálně pedagogická témata

Navigace pro příspěvky

← Starší příspěvky

Nejnovější příspěvky

  • Proaktivní studium
  • Biorytmy
  • Pervazivní poruchy: autismus
  • Sociální chování
  • Mezigenerační komunikace
  • MUDr. Karel Slavoj Amerling
  • Augustin Bartoš
  • Košíkářství a postižení žáci
  • Inkluzivní vzdělávání
  • Výchovně vzdělávací činnost Červeného kříže
  • Zakladatelé Jedličkova ústavu
  • Speciální olympiády
  • Osobnosti speciální pedagogiky
  • Emoční asistivita
  • Vzdělávání jako nástroj sociální změny
  • Son-rise terapie autismu
  • Studijní obor resocializace
  • Reflexe a evaluace v učitelské profesi
  • Profesiogram léčebného pedagoga
  • Z historie speciální tělesné výchovy
  • Lesní mateřské školy
  • Empatie a kreativita v učitelské profesi
  • Léčebná pedagogika | Terapeutická pedagogika
  • Organické a symptomatické duševní poruchy
  • Činnostní učení
  • Etika v práci asistenta pedagoga
  • Laskavý vědec Štefan Vašek
  • Školní zralost a připravenost na školu
  • Mnemotechnické pomůcky při vzdělávání žáků s SVP
  • Práva postižených při vzdělávání
  • Specifické vývojové poruchy
  • Cizinci jako sociálně znevýhodnění žáci se SVP
  • Poruchy příjmu potravin
  • Tikové poruchy
  • Prázdniny a zdravotně postižené děti
  • Vlastimil Harapes
  • Moderní technologie ve výuce
  • Inkluzivní vzdělávání
  • Praktické vyučování a odměna za práci učňů na pracovištích sociálních partnerů
  • Integrace žáků s mentálním postižením
Používáme WordPress (v češtině).